Acesta este un produs ce poate fi configurat după nevoile clientului.
Tu alegi designul, numărul de pagini (multiplu de 4), grosimea suportului filelor și coperților (carton dublu cretat de 130, 170 sau 250 gsm) și aspectul acestuia, mat sau lucios. Noi îți respectăm întocmai preferințele și îți livrăm produsul finit într-un timp cât mai scurt.
Prețul va fi calculat individual pentru produsul configurat.
Un catalog este o colecție de descrieri ale produselor și serviciilor unei companii. Descrierile caracteristicilor tehnice și de consum ale bunurilor pot fi foarte detaliate, incluzând fotografii color, diagrame, specificații, desene.
Atunci când comandați cataloage, trebuie avut în vedere faptul că, de regulă, sunt utilizate mult timp. Specialiștii BogSon vă vor ajuta să alegeți tipul și calitatea hârtiei, calitatea tipăririi, metoda de realizare a catalogului, tipurile de finisare, ținând cont de particularitățile unui anumit catalog.
COPERȚI INTERIOR.
Coperți - carton 200-250 gr. lucios sau mat.
Interior - hârie 115 gr. mată sau lucioasă.
Numar pagini: 28 p.
Modalități de legare: capsare sau spiralare.
Print tipar digital, toner, Konica Minolta.
Costul tipăririi cataloagelor
Catalogele de produse ajută compania să orienteze potențialii clienți după tipuri de produse, servicii, prețuri. În acest caz, tipărirea catalogului poate fi realizată într-o singură cerneală, cu o prelucrare minimă post-tipărire, pentru reducerea costurilor.
De asemenea, se pot crea cataloage de imagini cu scopul de a menține reputația companiei. În acest caz, dezvoltarea proiectării și producției catalogului poate necesita timp și buget suplimentar pentru o mai bună finisare.
La BogSon, puteți comanda tipărirea cataloagelor cu designul primit de la dumneavostră: vom efectua tipărirea propriu-zisă a cataloagelor și finisarea acestora. De asemenea, puteți comanda producția de cataloage la cheie, inclusiv crearea unui aspect original, selecția hârtiei de proiectare, selectarea celor mai eficiente opțiuni pentru edițiile post-presă. Rețineți că dezvoltarea unui catalog, de regulă, necesită participarea activă a clientului.