Afișele au fost folosite de mulți ani în scopuri publicitare, acestea pot fi invitații la tot felul de evenimente (expoziții, forumuri, spectacole de teatru, atracții etc.), pentru a informa publicul (programul evenimentelor), precum și tipărite publicații care anunță ieșirea de noi filme, lansarea albumelor muzicale ale unor trupe celebre etc. Bineînțeles, designul afișelor nu trebuie doar să fie frumos, ci și elegant, ușor de citit și vizualizat, memorabil ca să atragă un public larg.
Procesul de creare a unui aspect nu este ușor, deoarece trebuie să distribuiți corect elemente grafice, să creați conținut de înaltă calitate și să alegeți schema de culori potrivită. Dezvoltarea designului posterului este unul dintre serviciile noastre. Aici, specialiștii creativi și experimentați lucrează la fiecare comandă, care vor defini rapid și eficient conceptul și vor crea un aspect unic de design care să răspundă nevoilor clientului.
Caracteristici afiș A3:
Format: A3 (297 × 420 mm)
Hârtie: 130 gr/mp, mată sau lucioasă
Culoare: 4 0
Tipărire: digitală
Costul proiectării afișelor
Costul dezvoltării unui design de afiș depinde de mai mulți parametri ai comenzii:
- prezența sau absența conținutului, ilustrațiilor, siglelor companiei și a altor elemente ale clientului;
- categoria de complexitate a aspectului;
- format poster;
- termene (dezvoltarea urgentă a proiectului va costa puțin mai mult).
Etapele dezvoltării proiectării afișelor
Dezvoltarea profesională a proiectării posterelor începe cu definirea conceptului de aspect. Pentru a face acest lucru, se efectuează o analiză a informațiilor primite de la client. Dacă clientul nu are ilustrații, text gata făcut, designerul este angajat în selectarea elementelor grafice, a imaginilor, pregătește conținut de înaltă calitate, astfel încât proiectarea afișelor să fie eficientă și să aducă la rezultatul dorit.
Următoarea etapă este aprobarea conceptului pregătit cu clientul; dacă este necesar, aspectul este revizuit și pregătit pentru imprimare.