Un pliant este un produs tipărit de dimensiuni mici, utilizat ca suport publicitar. De regulă, un astfel de pliant conține informații despre un eveniment viitor, de exemplu, despre deschiderea unui magazin, a unui centru comercial, a unui salon de înfrumusețare etc.
Avantajul acestui tipărit fiind modul ieftin, dar eficient de a atrage o gamă largă de consumatori către produs / serviciu. Poate fi folosit atât independent, cât și ca o completare la panouri publicitare, reclame TV etc.
Pentru ca pliantul să își îndeplinească pe deplin responsabilitățile care îi sunt atribuite și să obțină efectul dorit, este important să se acorde o atenție deosebită dezvoltării sale, selecției competente a materialului important, precum și altor parametri. Doar un text concis, un titlu atrăgător și o imagine elegantă pot atrage clienții.
La BogSon puteți comanda pliante cu format optim pe orice suport, utilizând tehnologii moderne de imprimare.
Caracteristici pliant A7 (deschis A6)
Format închis: A7 (74 x 105 mm)
Format deschis: A6 (105 x 148 mm)
Hârtie: 130/115 gr acoperit
Culoare: 4 4
Imprimare: digitală și offset
Finisare: biguire
Costul imprimării pliantului
Înainte de a comanda materiale tipărite, în special fyerele, este necesar să se calculeze costul de producție. Pentru aceasta, se iau în considerare următorii parametri:
- prezența / absența unui aspect;
- tipul de material;
- print colorat;
- tehnologia utilizată pentru aplicarea imaginii;
- producție stâncoasă (imprimarea rapidă va costa mai mult);
- tirajul, cu cât este mai mare, cu atât costul fiecărei copii individuale este mai mic.
Dezvoltarea aspectului de amenajare
Producția de pliante începe cu crearea designului, cu dezvoltarea aspectului. Doar un design elegant al prospectului îl va face atractiv pentru o persoană. Dacă aveți deja un aspect gata făcut, atunci puteți comanda pliantele în câteva minute. În cazul absenței sale, specialistul BogSon va putea să dezvolte și să creeze un design exclusivist.
Pliantul ar trebui să conțină informații scurte, dar extrem de informative. De exemplu, date despre vânzări, viitoare expoziții, promoții etc. De asemenea, blocul text conține adresa locației evenimentului, data și alți parametri importanți.
Tipuri de pliante
Pliantele publicitare sunt produse în mai multe formate, totul depinde de preferințele personale ale clientului. Acestea diferă între ele prin următorii parametri:
- imprimare unilaterală sau față-verso;
- aplicarea monocromă și color a imaginii;
- tipul de hârtie utilizat;
- metoda de procesare post-tipărire a unui produs, tipărirea oferă multe opțiuni pentru a face un pliant individual.