Cel mai eficient mod de a transmite informațiile necesare unui potențial client este publicitatea direcționată. Printre produsele sale cele mai comune, pliantele ocupă un loc special, care se remarcă prin costul redus, luminozitatea și percepția ușoară de către public.
În comparație cu alte tipuri de produse publicitare tipărite, producția de flyere necesită costuri și timp semnificativ mai mici. Dar, în ciuda acestui fapt, informațiile postate vor fi suficiente pentru a interesa consumatorul și a atrage un potențial client către produs / serviciu.
Producția de flyere se realizează în diferite formate, atât standard A5, A6, A7, cât și non-standard, în funcție de dimensiunile individuale ale clientului. Pot fi informaționale sau publicitare, în funcție de scop. Puteți plasa o comandă pentru tipărirea flyerelor în următoarele scopuri:
- extinderea bazei de clienți;
- pentru a îmbunătăți imaginea companiei datorită popularității mărcii;
- pentru prezentări la introducerea publicului într-un nou produs / serviciu.
Toate materialele tipărite produse sunt fabricate folosind tehnologii moderne de imprimare offset sau digitală, la un moment convenabil pentru client și la un cost optim.
Opțiune personalizare produs
Cantitate minimă comandă: 50
Interval cantitate | Preț cu TVA | |
---|---|---|
1-9 | 0.92 | |
10-50 | 0.6600 | |
51-100 | 0.5700 | |
101-500 | 0.4600 | |
501-1000 | 0.4200 | |
1001-2000 | 0.4000 | |
2001+ | 0.3800 |
Caracteristici flyer DL
Format: DL (99x210 mm), față-verso
Hârtie: 130/115 g / m² acoperită
Tip hârtie: mată sau lucioasă
Culoare: 4 0/4 4
Imprimare: digitală sau offset
Costul tipăririi flyerelor
Costul producerii de flyere publicitare poate fi calculat cunoscând următorii parametri ai comenzii:
- prezența unui aspect sau necesitatea dezvoltării acestuia;
- metoda de fabricație - imprimarea digitală a pliantelor publicitare este recomandabilă
- atunci când este necesară o circulație mică, iar tipărirea offset va fi mai ieftină cu un volum mare de comenzi;
- format prospect;
- densitatea hârtiei;
- imprimare unilaterală sau față-verso;
- culoare - imprimare alb-negru sau color;
- necesitatea prelucrării post-tipărire a produselor.
Clienții BogSon pot fi inițial ghidați de lista de prețuri, dar suma totală este calculată individual.
Dezvoltare aspect și imprimare
Etapa inițială, realizată înainte de punerea în producție a tipăririi de pliante publicitare sau informative, este dezvoltarea aspectului. Specialistul BogSon va stabili ce informații vor fi localizate pe hârtie și se calculează formatul ideal. Ca rezultat al muncii proiectantului, se obține un aspect gata făcut, care este trimis la producție, unde se realizează procesul de creare a produsului finit:
- imprimarea offset sau digitală, cel mai adesea, pliantele publicitare sunt realizate pe echipamente digitale, dar totul depinde de circulație;
- prelucrarea post-imprimare a produselor: tăiere, laminare, perforație.