Puteți observa adesea astfel de situații - persoanele cărora li se oferă un fluturaș, chiar și fără să se uite la el, dar o fac doar pentru a nu refuza promotorul. Scopul acestei publicații publicitare este de a atrage un public larg către un anumit produs / serviciu sau companie.
De regulă, principalul motiv al refuzului de a privi sau de a citi informațiile plasate pe fluturaș este designul incorect, care nu atrage atenția la prima vedere, este prea simplu sau, dimpotrivă, este prea atrăgător, strălucitor. Puteți câștiga atenția unui potențial client încredințând specialiștilor activitatea de dezvoltare a unui layout.
Compania noastră oferă serviciile sale în domeniul tipăririi, în special - proiectarea unui pliant, imprimarea ulterioară și livrarea către client.
Caracteristici fluturaș A6
Format: A6 (105x2148 mm), față
Hârtie: 80 g / m² acoperit
Tip hârtie: mată sau lucioasă
Culoare: 4 0/4 4
Imprimare: digitală sau offset
Costul proiectării
Prețul pentru dezvoltarea unui design de fluturaș este format dintr-o serie de parametri de comandă:
- clientul are ilustrații, informații text sau necesitatea de a dezvolta un aspect de la zero;
- desenarea imaginilor pe o singură față sau pe două fețe;
- numărul de elemente grafice;
- termenii executării comenzii.
Caracteristicile aspectului de proiectare a dezvoltării
Dacă aspectul de proiectare a fluturașului trebuie făcut de la zero, atunci procesul va consta în următorii pași:
- analiza informațiilor primite de la client;
- dezvoltarea conceptului, aspectul blocurilor de text;
- selectarea ilustrațiilor, fonturilor, culorilor (imaginile ar trebui să completeze textul, fără a
- atrage atenția nejustificată asupra lor);
- coordonarea conceptului cu clientul, dacă este necesar, finalizarea aspectului;
- pregătirea proiectului pentru tipărire - dimensiunea elementelor grafice și modelul de culoare.