Transportul se va calcula după preluarea comenzii. Transportul se va calcula după preluarea comenzii.
Coș cumpărături
Coș cumpărături
Pliant A6 (deschis A5)

Un pliant este un produs tipărit de dimensiuni mici, utilizat ca suport publicitar. De regulă, un astfel de pliant conține informații despre un eveniment viitor, de exemplu, despre deschiderea unui magazin, a unui centru comercial, a unui salon de înfrumusețare etc.

Avantajul acestui tipărit fiind modul ieftin, dar eficient de a atrage o gamă largă de consumatori către produs / serviciu. Poate fi folosit atât independent, cât și ca o completare la panouri publicitare, reclame TV etc.

Pentru ca pliantul să își îndeplinească pe deplin responsabilitățile care îi sunt atribuite și să obțină efectul dorit, este important să se acorde o atenție deosebită dezvoltării sale, selecției competente a materialului important, precum și altor parametri. Doar un text concis, un titlu atrăgător și o imagine elegantă pot atrage clienții.

La BogSon puteți comanda pliante cu format optim pe orice suport, utilizând tehnologii moderne de imprimare.

Opțiune personalizare produs

Preț cu TVA: 0.89 lei/buc

Cantitate minimă comandă:  50


RemoveAdd
Interval cantitatePreț cu TVA
1-90.89Buy
10-500.8900Buy
51-1000.8700Buy
101-5000.8300Buy
501-10000.7700Buy
1001-20000.7100Buy
2001+0.6000Buy
Cod produs: SPPC0047-M-FV
Producător: BOGSON
 

Caracteristici pliant A6 (deschis A5)

Format închis: A6 (105 x 148 mm)
Format deschis: A5 (148x210 mm)
Hârtie: 80 gr acoperit
Culoare: 4 4
Imprimare: digitală și offset
Finisare: biguire

Costul imprimării pliantului

Înainte de a comanda materiale tipărite, în special fyerele, este necesar să se calculeze costul de producție. Pentru aceasta, se iau în considerare următorii parametri:

  • prezența / absența unui aspect;
  • tipul de material;
  • print colorat;
  • tehnologia utilizată pentru aplicarea imaginii;
  • producție stâncoasă (imprimarea rapidă va costa mai mult);
  • tirajul, cu cât este mai mare, cu atât costul fiecărei copii individuale este mai mic.

Dezvoltarea aspectului de amenajare

Producția de pliante începe cu crearea designului, cu dezvoltarea aspectului. Doar un design elegant al prospectului îl va face atractiv pentru o persoană. Dacă aveți deja un aspect gata făcut, atunci puteți comanda pliantele în câteva minute. În cazul absenței sale, specialistul BogSon va putea să dezvolte și să creeze un design exclusivist.

Pliantul ar trebui să conțină informații scurte, dar extrem de informative. De exemplu, date despre vânzări, viitoare expoziții, promoții etc. De asemenea, blocul text conține adresa locației evenimentului, data și alți parametri importanți.

Tipuri de pliante

Pliantele publicitare sunt produse în mai multe formate, totul depinde de preferințele personale ale clientului. Acestea diferă între ele prin următorii parametri:

  • imprimare unilaterală sau față-verso;
  • aplicarea monocromă și color a imaginii;
  • tipul de hârtie utilizat;
  • metoda de procesare post-tipărire a unui produs, tipărirea oferă multe opțiuni pentru a face un pliant individual.

 

Cele mai vizitate produse